Tårtbilder

 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
Idas födelsedagstårta.
 
 
   
 
 
 
 
 
Colin´s doptårta
 
  
 
 
 
Tommies studenttårta
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tobias 10 års tårta :-)
 
 
 
 
 
morsdagstårta 
 
 
 
födelsedag igen :-) 
 
 
 
Påsktårta :-D
 
 
 

Hästtårta 
 
 
 

 
 
"Skelita" monster high tårta
 
 

 
Kattårtan
 
 
 
 
 

liten & söt
 
 
 

 
 
Prinsesstårta till Torsten... :-)
 

 
 
Uggletårtan
 
 
 
 

 Bamsetårtan
 
 
 
 
 

 
Tomten ;-)
 
 
 
 

 
 
Barbietårtan

 
 
 
 

 
 

 

 
 

 
 
 
2 beställningstårtor till en 18 åring :-)
 
 
 

 
 
  Spetstårta
 
fylld med vaniljkräm och kolakräm och spacklad med chokladsmörkräm...
 

 
 
 
 
en svårt tårta,., loggor är svårt..
när man ska skära ut för hand och försöka skugga.. huvva... :D fyllt med vaniljkräm och blåbärsmousse... mums


 
 
 
Testade stenciler med smörkräm ..
 

 
 
 
Rocktårtan  
 
skickade in denna som mitt bidrag till en tävling som Rock'n'bake hade.. och jag vann första pris ! :)
fick titeln "The Ultimate Rock and Baker" ;)
 
 

 
Dödskalletårtan
 
 
 
 
 

 
 
Tjejtårtan
 
 
 
banan och choklad och grädde....mmmmmm
 
 

 
 Linas tårta
 
 
fyllt med mjölkchokladmousse och hallonmousse.. spacklad med vaniljsmörkräm
 
 
Välkommen hem tårta till barnen,.., hjortronsyltsfyllningen var inte populär :D
 


 
 
 Semestertårtan gjorde jag i år när det äntligen var semester....
 
 
Fyllningen.. Rabarbermousse Sjukt gott ! Och chokladganache
 
Jag blev tvungen att flytta om blommorna när översta våningen var uppäten 😄
 

 
 
 
Pakettårtan
gjorde jag till en kompisfamilj när vi skulle dit på middag... en överassknings efterätt,
fyllning hallonmousse och chokladganache
 

 
 
Pias tårta...
 
fyllning, Nugatti och blåbärs sylt,..  Spacklad med smörkräm.. Det vart tydligen grymt bra.. Den försvann direkt :D
 

 
några delar av en Bröllopstårta jag gjorde till en kompis :) 

 
 
 
Halloweentårta på beställning till en granne... (det är chokladbollsmet i ögonen :D )
 


 
Påsktårta med chokladfudgekräm och Zombie marängkycklingar :D
 
 
 
 
 
Detta är faktiskt världens bästa tårtbottenrecept 🏆
 

 
 
 
Ungarnas AvslutningsTårta... från två håll.. hahaha went wild med sommarblommor 
 

 
Några bilder på tårtor för länge sen...
 
 
 
 
"Filmtårta" till en arbetskollega som fyllde 30...- 2010
 
 
 
 "Pensionärstårta" till min pappa för 3 år sen
 
Halloweentårta 😈
 
Tobias 7års tårta... Piratkalas 💣 det var 2010
 
 
 
 
 
 
   
 
30års tårta till en kompis ., 2011.,  den här tårtan är rutig inuti och väger 3 kg och om man ska mäta den i bitar tror jag 20? Väldigt hög och rejäl,. fyllningen är en typ av chokladglasyr ,., går under namnet "rutiga tårtan" 😎
 
Gammal bild på min första prinsessatårta.. 2009
 
 
 
 

Kommentera här: