Julens godis,..

Jag hann få ett andrum i tankarna.,. så jag körde på igen för å fixa klart allt julgodis,.. En del har ju tagit slut., 
nu orkar jag inge mer... Kan inte tänka så klart längre,,. Men Tackvare gemensamma insatser har vi alla vänner och familj runt Roine,. Och naturligtvis Roines Grizzly styrka .., gjort att han har återhämtat sig otroligt snabbt och bra ! Nu väntar vi på ett mirakel ,,,, att en passande lever ska komma mycket snart,,. Time is of the essence !
Juldagen åker vi nog ner igen,, jag har pratat med han flera gånger nu.. Sen jag åkte hem...han är gamla Roine igen !  Men nu har Andreas åkt hem,., roine har sin familj där just nu,. Bra alla turas om.., roine har många fina vänner,...Sakna....
 
 
Längtar tills jag kan dricka kaffe med alla tillsammans igen i arvåsen,,. 
 
 
Andreas och jag för två år sen... Vi är ett bra team #roinespolare
 
 
Hur som helst. Mitt julgodis
 
 
Fudge
 
 
 
     julnötter med socker kanel och saffran och kanel
 
 
BountyBollar
 
RockyRoad
 Smörkola.., mums.,. Tobias som bakade dom med mig,.,hann inte fota det färdiga resultatet,., och nu är dom hos mamma,..
 
 
God jul,,.// Jag Har en önskning den här julen,,. Bara en,,,,

Kommentera här: