Prinsesstårta...

Hejdå sockerpasta... och Hej MARSIPAN.. nej nu har jag bestämt mig.. för ett både fint och GOTT resultat får det bli marsipan i fortsättningen på heltid... sockerpasta är ju vidrigt dålig.. blä... sockerpasta får duga som dekorationer där är den helt klart bättre än marsipan.. sp är mera tålig men det blir ju bara att lägga på marsipanen tidigast dagen innan. och ska testa även modelleringschoklad....
 
Jag fick äran att göra en klassisk prinsesstårta i helgen .. jätteroligt var det... och tänkte att marsipan blir nog bäst till nån som verkligen gillar prinsesstårta.. blir nog ruggigt besviken om det skulle vara sockerpasta på....meeeen den enda färg jag hade hemma var gul !? oj..... för detta kom jag ju inte på direkt förståss... 
men jag vart nöjd... och dom oxå.. så roligt när man får sån glad feedback.. :-)
 
 
 
höööög som tusan blev den... testade en ny form jag köpt.. och tårtbottnarna blev ruggigt mycket bättre än i vanlig springform....
 
snart ska jag få göra en 20 års bröllopsdags tårta !!! wooohooo... det ser jag framemot... 
vi får se vad beställarna har för nått i åtanke,,,, ;-)
skriver ihop en beställning nu i veckan....så jag får hem lite nytt... ;-)
 
nej nu är det dags för att städa upp huset lite och träna !!! 
 
//Simone
1 Kerstin:

skriven

Du är bäst!! <3

Svar: taaack :-)
Simone

Kommentera här: