Cakes Away :-)

 
Grattis Matteus och lycka till med körkortet :-) 
 
 
 
Älgen och geväret har jag gjort i sockerpasta som jag knådat in tylopulver så det stelna som flowerpaste, . Hittade hjälp på nätet att göra älgen :-) tror det var hos sockerkonst.,. Fantastisk blogg.,. :-) var faktiskt inte såå svårt..,.geväret var enkelt,. Jag vet ju hur dom ser ut ;-) skulle dock haft längre pipa,., blev riktigt nöjd med kikarsiktet.,det va extra pilligt,.,
 
 
  Fuskade och använde riktiga bilar ;-)
 
Nu är tårtorna hämtade ,., och det var så roligt å göra dom :-) 
 
Sitter å spånar på en rosa bandet tårta,., men vet inte om jag hinner,,. En viss Johanna fyller år idag och ska ha "kalas" på onsdag,., hade ju planer på det,.. Men jag  blir inte sams med liljorna ! Aaa så jag får tänka om.,. 
 
Fortsättning följer,.,
 
//Simone

Kommentera här: