Råkade just beställa ännu mera ;)

 
Jag ska göra en Modo tårta i september fick jag veta igår kväll,. Det ska bli kul ! å då vart jag ju tvungen å köpa en bättre modellerings kniv lixom,, å så slank det med en del annat... Hehe stackars christer han får jobba,. Å jag får handla,.
 
Tur jag ska få börja med Linas tårta snart... Det kliar lixom i fingrarna..,.😏ska börja göra blommorna så dom kan stelna lite.,,. Jag har en bild i mitt huvud om hur jag vill den ska se ut. Lina har bestämt riktlinjerna om hur den ska vara typ,. så jag har spelrum för egen tolkning på ett ungefär.,. 
 
Mina barn är hos deras Farmor å nu börjar jag sakna mina små monster..,  
 
Farmor har skickat bilder.. Dom planeternas skog, gör rågångar, lärt sig simma, och badar åker båt och har förskräckligt roligt... *avis* jag måste jobba istället.. 
 Ida visar sig från sin bästa sida som vanligt 😄
 Tobiashar fått på sig en "hatt" av Ida  😄, dom har det jättebra där 😊
 
 
Jag har hunnit fixa mina naglar igen..och hinner träna å bara vara egentligen,,. 
 
 
 
 
 Frukost på altanen och beställer mera tårtgrejer 😊💸
 
Nu ska jag fortsätta försöka lära mig den här bloggen,., 😅

Kommentera här: