Bad PrincessCake

Sandra fyller 20 :-)  Wooohoo
och hennes mamma var framme och beställde en tårta,. Jag hade riktigt roligt med den här tårtan.,. inser dock att jag måste lära mig detta med att göra tempererad choklad,.. Det blir snyggare då...jag färgade vit choklad lila och gjorde klacken och lite av underdelen lila, resten försökte jag färga svart.,. La en lila innersula oxå.,. Av sockerpasta,,.
och när man färgar och ska baka magic decor spetsen med pastafärg så Vart jag tvungen å grädda den dubbelt så länge,,. 
 
 
 
 
 
Min önskan var ju att spetsen skulle fortsätta stå upp såhär.,. Men några viker sig alltid,. Dom blir som för mjuka i kylskåpet,. undra hur man får dom att fortsätta hålla sig hårda även i kylskåpet,. Hmm .,,
 

        
 
 
         
Funcakes blåbärs sockerpasta,., är fullständigt fantastisk god ! Och lättjobbad  :-) samt härlig lilafärg...
 
Ännu håller jag på med Sannas tårta,. mamman har beställt en BARBIEPRINSESSDOCKTÅRTA ! Jaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Äntligen ,. Det ska bli så kul.,. Ikväll bakas den och fylls,., sen fortsättning följer,. Ska levereras på tisdag :-)
 
//Simone 
 
 
 

 
 
1 jennie pluggar i los angeles:

skriven

Superfin!!!!:D

Svar: Men tack för det,.. Det var en fröjd att göra den :-)
Simone

2 SSANNAALICIA:

skriven

Vilken fin tårta! :D

Svar: Tack,.. :-)
Simone

3 Hanna Sahlqvist:

skriven

Sjutk fin! Fattar inte hur man kan göra sådana grymma tårtor. ;)

Svar: Vad snällt :-) ja man får testa sig fram ;-) du kan oxå :-)
Simone

Kommentera här: