Mail av Matbloggstoppen, och mitt Kalendertorn är på G !

 
 
 Ikväll har jag och barnen bakat en "RandomCake" som Tobias
kallade den,. ;-) innebär att man tar det man hittar och slänger ihop det lite snabbt,,.riktigt god blev den,.. 
 
Sen har jag fått mail av Matbloggstoppen :-) dom tyckte jag hade så fin kvalitet på mina recept å ville länka till min blogg,..
Ja här kommer iaf extremt bra recept med kvalitete och noggrannhet,.. "Lol"
 
RandomCake
 
 
 ägg
rörsocker
smör
vetemjöl
kakao
jordnötsmör
sirap
Havregryn
kokos
 
inga mått,. Ta ba så mycket ni vill ha eller nått annat,. ;-)
175 grader i smörad och Kokos (ad?) form :-D i Max 15 min för den där
sega ogräddade känslan
 
 
 
Kalendertorn
 
Nu är snart advent här och jag har nu fått ihop 24 olika kartonger och askar :-) dom har väntat i förrådet.. Och man ser mig i spegeln där ja,., fint,, hahaha
nu är det bara det roliga kvar., att klä in dom och dekorera dom fint och sätta på siffror
hitta nått bra hörn i huset där dom ska vara staplade ., och så måste det ju va nått i dom ja:-D 
känns som det kommer vara mycket lappar i till dom där det står " kram" eller ikväll ska vi till mormor på glöggmys eller nu ska vi på badhuset ! Taadaaaa :-D det kommer bli bra.. Å lite godis å nån grej i nån :-)
 
 
 
 BusMario han tycker Ozzy är fett tråkig och vill bara busa :-D 
 
 
 Ozzy han ligger å sover i Idas säng.,, -matte kom hem, för jag längtar efter diiiig 
 
Nä om man skulle sova,., ska fara å rida i morron :-D yeay
 
//simone

Kommentera här: