Spöktårtan i SVT gokväll

Ett par kompisar till oss tyckte jag skulle skicka in en bild,, oturligt var jag ju i fjälls under halloween,. ,hade ju inte direkt med mig en 1/3 av alla grejer jag hade behövt,.men det fick gå ändå 😊
 
 
 
 
 
Hade inte  ens med några formar,, så det fick bli små grytor 😄😄😄😄 och utan min smoother !? nja pastan ville inte det jag ville ,., och just då så dampade ungarna lös.,. Jag tänkte detta får duga,. Fladdermössen var enkla men  själva "lakanet" ?! Gaaaaah !.
 
 
 
La även upp min en bild på "ögontårtan" på gokvälls sida på instagram,.,
och framöver skulle bilderna börja dyka upp på tv,.. Ska man måste kolla på gokväll varenda dag !? 
 
 
i fjällen var det underbart som vanligt :-) 
 
 
 
Jag hann upp två svängar på kalfjället innan fristen var över,.,  jag gillar inte alls egentligen att "göra vinter" där så man inte kan åka upp när man vill förens sportlovet passerat,.., men iofs är det ju typ snöstorm och skitväder tills dess,., men nyårsafton hade varit sååå mysigt,.,.
 
En kväll fick jag faktiskt nog av korsord, nyheter,svartepetter, "Mrs Fletcher", monopol, griniga ungar och sura pensionärer,., så jag tänkte jag bakar lite,,, :-D 
 
mums... En grymt hopkok,., tog det jag hitta och det vart mums ;-)
om man gillar kladd och glasyr förstås,..
 
 

                                           Vit kladdkaka med typ en chokladganache på.,, typ
 
 
 
 
i morron kommer recept och bild på Slutty Brownies ;-) 
 
//Simone.  
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: