Tobias har blivit 10

Ojojoj vad jag ligger efter !? har varit riktigt mycket nu.. och jag har fått neka många som hört av sig.. men jag måste verkligen ta en tårtpaus nu... 
men Sonens tårta och några fler innan hans har jag hunnit med... men inte bloggat om det... bildbombning pga tidsprist :-D sitter uppe 03.54 helt plötsligt,,. nu kommer sommaren igång.. kan ej sova,,,
 
     
 
Tobias 10 år.. rysligt fort gick det helt plötsligt.. :-D
 
 
 
Mammas morsdagstårta
 
 
en enorm födelsedagstårta åt ja, Christina :-)
 
Sommaren är här och det är ju underbart, men förenat med en massa som måste göras.. phu....
 
 
 
äppelträden i full blom och altanen är skurad färdigt !
  
 
 
 
 
 
 
 grumme grönsåpa äger ! #knäskura
 
 
Och jag har börjat rida varje tisdag  :-) en bestämd gammal dam som är underbar :-) Lärka
 
i morron avslutning... och börja handla och baka igen.. Tommie världens bästa brorson har tagit studenten igår och har studentfika på lördag .. så då ska jag baka en snygg tårta till han.. #prestationsångest :-D
 
Zzzz
 

Kommentera här: