Inspiration

 
Nu känns det som jag kommer igång igen :-) ny förbättrad skoform och ny spetsform och en för att göra bäbisskor ! nya verktyg och äntligen en ny bakmatta.. den gamla höll på att göra mig galen.. 
 
Tänk hur motivationen kan ändras.. härligt... omgiven av glada trevliga och positiva människor hela dagarna.
Nya sätt att se på saker.. nya perspektiv.. man "snöar inte in" på samma gamla grejer.. och jag känner mig som en tvättsvamp.. som bara suger åt mig all ny information och kunskap om allt nytt runtomkring mig... 
 
Bakningen har plötsligt blivit mkt roligt igen.. och jag har ett par tre tårtor på g... ;-)
 
bildbombning
 
 
 
 
 
 
 
 
En mycket bra Smetfördelare utan spill :-) fick i julklapp av min brorson.. skitbra !
 
 
 
Glöm inte bort att göra det som är roligt.. stärker själen :-)
jag älskar hästar nu går jag på ridskola varje torsdag.. lär mig en massa nya saker inte bara lunka på i skogenridning längre,,och att hoppa framför allt.. det jag varit livrädd för alltjämt.. och det var hur kul som helst..fast jag ser ut som en fällkniv och ligger på hästens hals över hindren :-D och i sommar hoppas jag att jag kommer hitta just MIN häst...
 
 
 
Nu ut i solskenet.

Kommentera här: